Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.8-T.S. НЕ ПАЛИ-след слагане на глава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Кабелният сноп, в които са кабелите за бобините, има една черна жица, която се връзва за металната плочка на ЕКУ-то и горния десен винт на ламелата за бобините. Виж дали е вързан.
    Попитах те връзвал ли си комп към ЕКУ-то за да видиш за грешки. Датчика на коляновия вал предполагам не сте го махали
    A ако ЕКУ-то няма маса,как ще влезне в него с комп ??????????
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      ЕКУ-то си има и други маси по принцип и ще си влезе на диагностика, но в "стенд бай" режим ако мога така да го нарека.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        ЕКУ-то си има и други маси по принцип и ще си влезе на диагностика, но в "стенд бай" режим ако мога така да го нарека.
        Aбе чакай Цецо да отговори бре............. Цецо майтап,да не се разпалиш пак сега...............Нека колегата провери това онова и да пише,макар че напоследък всеки пита,изсипваме 10 мнения и предложения и после хората ги няма с дни да кажат какво става,па ние почти се избиваме тук през клавиатурите
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          A ако ЕКУ-то няма маса,как ще влезне в него с комп ??????????

          Искаш ли да ти изброя колко маси има ЕКУ-то?
          Много надребно ме взимаш
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            По темата!
            Сега звъннах на майстора, при който е колата, в момента; казах му да огледа всичко - казва че всичко е проверил обстойно, бавно и внимателно. И че всичко си било по местата - казах му за тази черна жичка ( масата на ЕКУ-то) и каза че си е там. Не сме махали датчика на коляновия вал при разглобяването.(мисля че само от букса се откачваше нещо там) По-главата всичко е сложено.Всички буксички са мушнати от там от където са извадени, прекъснати при махането и слагането от тях няма.

            Единственото, което не сме проверили, са релетата и бушоните при двигателя - съмнявам се да не е влезнала вода и да прави мизерии. Най лявото реле беше главното - MAIN, до него от дясно, е това за бензиновата помпа, след това за климатика и последното за 2-рата степен на перката на радиатора. Там нещо да не става!? ? Някой имал ли е проблеми - там?
            Докато чакахме да наредят главата - колата седя на открито на обилен валеж. > Колата се намира на 25 км от гр. София, ако утре не открия какво е - ще говоря с някой техник със /комп/ да прочетем грешките! То ще каже какво не му харесва.

            Още веднъж да обобщим.
            1) Бензин до рейката мята - помпата се чува. ОК
            2) CODE на ключа гасне. Вс. е ОК
            3) Зацепването е ОК, с пети и микрометър.
            4) Датчика на разпределителния вал. ОК.
            5) Всички куплунги и кабели подключени-щракнати ОК
            6) Маса на ЕКУ - има ОК
            7) Маса на двигателя има - върти стартера ОК
            Акумулатор ОК, върти нормално и лесно.
            9) Имобилайзер - Няма
            ТОК ДО СВЕЩИТЕ - НЯМА

            Колата до последно работеше нормално, съмнявам се за изгорели бобини и тем подобни?! От едно скъсване на ремък ?
            Възможно ли е като са редили главата, майсторите да са счупили някой датчик ?

            Ще Ви държа в течение с проблема!

            Благодаря още веднъж, "Алфисти"!
            Last edited by alcpt; d.m.y г., 20:00.
            Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
            Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от alcpt Покажи съобщение
              По темата!
              Сега звъннах на майстора, при който е колата, в момента; казах му да огледа всичко - казва че всичко е проверил обстойно, бавно и внимателно. И че всичко си било по местата - казах му за тази черна жичка ( масата на ЕКУ-то) и каза че си е там. Не сме махали датчика на коляновия вал при разглобяването.(мисля че само от букса се откачваше нещо там) По-главата всичко е сложено.Всички буксички са мушнати от там от където са извадени, прекъснати при махането и слагането от тях няма.

              Единственото, което не сме проверили, са релетата и бушоните при двигателя - съмнявам се да не е влезнала вода и да прави мизерии. Най лявото реле беше главното - MAIN, до него от дясно, е това за бензиновата помпа, след това за климатика и последното за 2-рата степен на перката на радиатора. Там нещо да не става!? ? Някой имал ли е проблеми - там?
              Докато чакахме да наредят главата - колата седя на открито на обилен валеж. > Колата се намира на 25 км от гр. София, ако утре не открия какво е - ще говоря с някой техник със /комп/ да прочетем грешките! То ще каже какво не му харесва.

              Още веднъж да обобщим.
              1) Бензин до рейката мята - помпата се чува. ОК
              2) CODE на ключа гасне. Вс. е ОК
              3) Зацепването е ОК, с пети и микрометър.
              4) Датчика на разпределителния вал. ОК.
              5) Всички куплунги и кабели подключени-щракнати ОК
              6) Маса на ЕКУ - има ОК
              7) Маса на двигателя има - върти стартера ОК
              Акумулатор ОК, върти нормално и лесно.
              9) Имобилайзер - Няма
              ТОК ДО СВЕЩИТЕ - НЯМА

              Колата до последно работеше нормално, съмнявам се за изгорели бобини и тем подобни?! От едно скъсване на ремък ?
              Възможно ли е като са редили главата, майсторите да са счупили някой датчик ?

              Ще Ви държа в течение с проблема!

              Благодаря още веднъж, "Алфисти"!
              Я мернете, има ли захранване на ЕКУ-то.
              А щом е шънтирано имото, CODE няма никакво значение.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Абе тва че помпата се чувала, не значи че отива бенз към рейката......
                Пробвано ли е на откачен куплунг от рейката дали хвърля бенз оттам......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Абе тва че помпата се чувала, не значи че отива бенз към рейката......
                  Пробвано ли е на откачен куплунг от рейката дали хвърля бенз оттам......
                  ДА - мята здраво.

                  Благодаря.
                  Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                  Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                  Comment


                  • #24
                    Зададох един елементарен въпрос - комп към ЕКУ-то подключихте ли? Колко много неща могат да се разберат
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Зададох един елементарен въпрос - комп към ЕКУ-то подключихте ли? Колко много неща могат да се разберат
                      По рано написах, че не сме и утре ако не се справим ще търся комп да го подкачим.

                      Съжалявам ако съм бил неясен.
                      Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                      Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alcpt Покажи съобщение
                        По рано написах, че не сме и утре ако не се справим ще търся комп да го подкачим.

                        Съжалявам ако съм бил неясен.
                        Ами действай преди да си строшил отново колата
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Колега проверете датчика на колянови вал. Както колегите писаха. При него проблема е че ако не работи няма да вдигне грешка на диагностика докато не се разварти мотора до работни обороти. На стартер няма да вдигне грешка. Единствения начин давдигне грешка е ако дръпнете коалта но не се препоръчва.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            ПРОБЛЕМЪТ Е РАЗРЕШЕН.



                            - от ляво на ЕКУ-то има едни букси ( по-продължението но всмукателните колектори) - от тях два прекъснати датчика , ама така прекъснати в основите на буксите, и докато не свалиш шимровката не се вижда. Установихме го като подкачихме колата с комп. иначе на вид супер си изглежда, просто явно сме ги скъсали някак си при свалянето. Така че колеги внимавайте. След заповянето ток дойде и колата заработи нормално.


                            Ще приложа снимки - кои точно са и какво правят.

                            Поздрави и благодарности на всички за усилията.

                            П.С. Колата нещо прекъсва на ниски обороти, (мени оборотите на празен ход от 500-1200), но като се запали студена дроби не може да се из форсира.Преди не го правеше, а грешки на стенда не отчете други, само за АБС... - но мисля че имаше такава тема - ще се поразровя.
                            Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                            Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от alcpt Покажи съобщение
                              П.С. Колата нещо прекъсва на ниски обороти, (мени оборотите на празен ход от 500-1200), но като се запали студена дроби не може да се из форсира.Преди не го правеше, а грешки на стенда не отчете други, само за АБС... - но мисля че имаше такава тема - ще се поразровя.
                              ТС като постои с откачен акумулатор, после минава време докато му дойде на акъла какво точно беше та първите 2-3 дни не бързай да търсиш проблем
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                ТС като постои с откачен акумулатор, после минава време докато му дойде на акъла какво точно беше та първите 2-3 дни не бързай да търсиш проблем
                                ЗНАМ! ЗНАМ!

                                Мерси! Колега.
                                Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                                Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                                Comment

                                Working...
                                X