If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Кабелният сноп, в които са кабелите за бобините, има една черна жица, която се връзва за металната плочка на ЕКУ-то и горния десен винт на ламелата за бобините. Виж дали е вързан.
Попитах те връзвал ли си комп към ЕКУ-то за да видиш за грешки. Датчика на коляновия вал предполагам не сте го махали
A ако ЕКУ-то няма маса,как ще влезне в него с комп ??????????
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
ЕКУ-то си има и други маси по принцип и ще си влезе на диагностика, но в "стенд бай" режим ако мога така да го нарека.
Aбе чакай Цецо да отговори бре............. Цецо майтап,да не се разпалиш пак сега...............Нека колегата провери това онова и да пише,макар че напоследък всеки пита,изсипваме 10 мнения и предложения и после хората ги няма с дни да кажат какво става,па ние почти се избиваме тук през клавиатурите
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
По темата!
Сега звъннах на майстора, при който е колата, в момента; казах му да огледа всичко - казва че всичко е проверил обстойно, бавно и внимателно. И че всичко си било по местата - казах му за тази черна жичка ( масата на ЕКУ-то) и каза че си е там. Не сме махали датчика на коляновия вал при разглобяването.(мисля че само от букса се откачваше нещо там) По-главата всичко е сложено.Всички буксички са мушнати от там от където са извадени, прекъснати при махането и слагането от тях няма.
Единственото, което не сме проверили, са релетата и бушоните при двигателя - съмнявам се да не е влезнала вода и да прави мизерии. Най лявото реле беше главното - MAIN, до него от дясно, е това за бензиновата помпа, след това за климатика и последното за 2-рата степен на перката на радиатора. Там нещо да не става!? ? Някой имал ли е проблеми - там?
Докато чакахме да наредят главата - колата седя на открито на обилен валеж. > Колата се намира на 25 км от гр. София, ако утре не открия какво е - ще говоря с някой техник със /комп/ да прочетем грешките! То ще каже какво не му харесва.
Още веднъж да обобщим.
1) Бензин до рейката мята - помпата се чува. ОК
2) CODE на ключа гасне. Вс. е ОК
3) Зацепването е ОК, с пети и микрометър.
4) Датчика на разпределителния вал. ОК.
5) Всички куплунги и кабели подключени-щракнати ОК
6) Маса на ЕКУ - има ОК
7) Маса на двигателя има - върти стартера ОК Акумулатор ОК, върти нормално и лесно.
9) Имобилайзер - Няма
ТОК ДО СВЕЩИТЕ - НЯМА
Колата до последно работеше нормално, съмнявам се за изгорели бобини и тем подобни?! От едно скъсване на ремък ?
Възможно ли е като са редили главата, майсторите да са счупили някой датчик ?
По темата!
Сега звъннах на майстора, при който е колата, в момента; казах му да огледа всичко - казва че всичко е проверил обстойно, бавно и внимателно. И че всичко си било по местата - казах му за тази черна жичка ( масата на ЕКУ-то) и каза че си е там. Не сме махали датчика на коляновия вал при разглобяването.(мисля че само от букса се откачваше нещо там) По-главата всичко е сложено.Всички буксички са мушнати от там от където са извадени, прекъснати при махането и слагането от тях няма.
Единственото, което не сме проверили, са релетата и бушоните при двигателя - съмнявам се да не е влезнала вода и да прави мизерии. Най лявото реле беше главното - MAIN, до него от дясно, е това за бензиновата помпа, след това за климатика и последното за 2-рата степен на перката на радиатора. Там нещо да не става!? ? Някой имал ли е проблеми - там?
Докато чакахме да наредят главата - колата седя на открито на обилен валеж. > Колата се намира на 25 км от гр. София, ако утре не открия какво е - ще говоря с някой техник със /комп/ да прочетем грешките! То ще каже какво не му харесва.
Още веднъж да обобщим.
1) Бензин до рейката мята - помпата се чува. ОК
2) CODE на ключа гасне. Вс. е ОК
3) Зацепването е ОК, с пети и микрометър.
4) Датчика на разпределителния вал. ОК.
5) Всички куплунги и кабели подключени-щракнати ОК
6) Маса на ЕКУ - има ОК
7) Маса на двигателя има - върти стартера ОК Акумулатор ОК, върти нормално и лесно.
9) Имобилайзер - Няма
ТОК ДО СВЕЩИТЕ - НЯМА
Колата до последно работеше нормално, съмнявам се за изгорели бобини и тем подобни?! От едно скъсване на ремък ?
Възможно ли е като са редили главата, майсторите да са счупили някой датчик ?
Ще Ви държа в течение с проблема!
Благодаря още веднъж, "Алфисти"!
Я мернете, има ли захранване на ЕКУ-то.
А щом е шънтирано имото, CODE няма никакво значение.
Колега проверете датчика на колянови вал. Както колегите писаха. При него проблема е че ако не работи няма да вдигне грешка на диагностика докато не се разварти мотора до работни обороти. На стартер няма да вдигне грешка. Единствения начин давдигне грешка е ако дръпнете коалта но не се препоръчва.
- от ляво на ЕКУ-то има едни букси ( по-продължението но всмукателните колектори) - от тях два прекъснати датчика , ама така прекъснати в основите на буксите, и докато не свалиш шимровката не се вижда. Установихме го като подкачихме колата с комп. иначе на вид супер си изглежда, просто явно сме ги скъсали някак си при свалянето. Така че колеги внимавайте. След заповянето ток дойде и колата заработи нормално.
Ще приложа снимки - кои точно са и какво правят.
Поздрави и благодарности на всички за усилията.
П.С. Колата нещо прекъсва на ниски обороти, (мени оборотите на празен ход от 500-1200), но като се запали студена дроби не може да се из форсира.Преди не го правеше, а грешки на стенда не отчете други, само за АБС... - но мисля че имаше такава тема - ще се поразровя.
П.С. Колата нещо прекъсва на ниски обороти, (мени оборотите на празен ход от 500-1200), но като се запали студена дроби не може да се из форсира.Преди не го правеше, а грешки на стенда не отчете други, само за АБС... - но мисля че имаше такава тема - ще се поразровя.
ТС като постои с откачен акумулатор, после минава време докато му дойде на акъла какво точно беше та първите 2-3 дни не бързай да търсиш проблем
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment